Sunday, April 11, 2010

Takk for deeet:)

Eg snige inn et siste innlegg her, sjøl om eg har kommt meg hjem nå. De siste dagene hadde me oss to turar øve te New Jersey. Fysste turen sko me øve for å se på lyså fra Manhatten, og tog oss ein tur opp på skulen te Magnus i same slengen. Me endte opp på å bli siddanes å se på baseball little league. Og det va faktisk ganske løye å se på småtassaene og engasjerte foreldre.


Fredag kveld va det basket kamp på oss. Siden me isje gadd å betala i tusenvis for å se knicks spela, fant Magnus billiagre billettar på New Jersey Nets mod selveste Chicago Bulls. Så vidt eg huske fra min barndom så va det Bulls så va laget, så det va litt stas. Nets sin stadion ligge udi Jersey ein plass, og me hadde planlagt å ta bussen ud. Når me kom te busstasjonen fekk me beskjed om at den bussen isje jekk, og me måtte komma oss øve på ein aen måde. Det inkluderte tog onna elvå, to forskjellige taxiar, og ganske mange dollar i taxipengar. Så mange at Magnus te slutt konkluderte med at det hadde blitt billigare med Knicks kamp :p Det va godt at me hadde beregnt så god tid og, så me kom 20 min for seint, og jekk glipp av fysste omgang. Det tar virkelig tid å komma seg fra ein plass te ein aen i denne byen. Marit va ein smule sure ei stonn, men ittekvert blei kampen sinnsykt spennande. Itte 4 omgangar va det uavgjordt 103-103, og det måtte to ekstraomgangar te før Nets endelig vant. Eg love at viss eg hadde budd i USA hadde eg våre skikkelig basket fan.....det va sinnsykt spennande, me satt og hoppte i stolen på slutten. Og for et liv. GO NETS!




Då øvelade eg bloggen te Magnus igjen, eg håbe folk har skjønt ka eg har skreve. Takk for to fantastiske uge, glede meg te det blir juni eg nå.

-Marit-

1 comment:

  1. Takk for fine innlegg Marit! Det ble litt hyppigere oppdateringer av bloggen en liten periode her! :)

    Men nå er det vel på tide at dere andre kanskje trår til med hva som skjer? Magnus? Kristian? BE? Jeg har igjen å se Sveinung skrive noe her ennå!

    ReplyDelete