Sunday, April 4, 2010

Sommar og sol

Øveskriften saie det mesta...her e temperaturar som tilsvare ein gode norske sommardag,og strålande sol. Passe meg egentlig ganske bra, siden dette blir ferien min i år.

De siste dagene har altså blitt tilbringt møje ude. På torsdag tusla me rondt ude heile dagen, me jekk øve Brooklyn brigde, før me jekk ner og tog ferjå øve te staten island. Der såg me ganske bra øve te Frihetsgudinnen. Herligt å få litt sol på ein kropp som isje har sitt solå på et år. Ellers har eg fått min daglige dose me is, ferie e ferie.







Fredag blei frokosten inntatt i parken. Det e tydeligt at heile byen har venta på varmen, for det va stappa follt der.





Syndag blei skikkelig slapp av dag. Me tog med oss kortstokk og kjeks, og blei liggande i parken stort sett heile dagen. Og eg e SOLBRENT.

No comments:

Post a Comment